Η αλήθεια είναι οτι η χρονιά που πέρασε μας έδωσε κάποια απο τα καλύτερα video games των τελευταίων ετών, και σίγουρα κάποια απο αυτά θα τα θυμόμαστε όσα χρόνια και αν περάσουν όπως ακριβώς θυμόμαστε το μακρινό πλέον 2007 το οποίο σημαδεύτηκε απο 2 games τα οποία εν τέλει σηματοδότησαν μία νέα εποχή στο gaming, τα Crysis και Bioshock. Το πρώτο ένα ιδιαίτερο fps που έγινε ο λόγος για αναβαθμίσεις και αγορές νέων συστημάτων και το δεύτερο ένα ατμοσφαιρικό fps με στοιχεία horror, ικανό να σου μαυρίσει την ψυχή σε λιγότερο απο 10 λεπτά και με ένα storyline απο πίσω που αν μεταφερθεί σωστά στη μεγάλη οθόνη θα δώσει στον κόσμο να καταλάβει το βάθος που μπορεί να έχει ένα video game και το λόγο για τον οποίο παθιαζόμαστε τόσο με το αγαπημένο μας hobby.

Perception

“A new narrative horror adventure where you play a young blind woman. From developers of BioShock and Dead Space”

 

   Νομίζω οτι με την εισαγωγή που έκανα και την παραπάνω πρόταση καταλάβατε πετί τίνος πρόκειται. Η παραπάνω πρόταση, η οποία περιλαμβάνει και το dead space(ένα από τα κορυφαία horror fps των τελευταίων ετών), ήταν η αφορμή ώστε το project Perception να μαζέψει εύκολα 168,041 $ από 4,357 άτομα στο KICKSTARTER και να ξεπεράσει το στόχο του, των 150 χιλιάδων δολλαρίων. Τί έιναι το Project Perception? Ας πάρουμε τα πράγματα λίγο από την αρχή.


When I was hit with this concept-the seed of Perception-I wasn’t planning on starting something up. Ο Bill Gardner, ο εμπνευστής της ιδέας του Perception, ήταν ένας από τα μέλη της ομάδας του πρώτου Bioshock. Συγκεκριμένα ήταν QA tester στην Irrational Games, την εταιρία που ανέπτυξε το Bioshock, η οποία έκλεισε το 2014 και πολλοί από τους υπαλλήλους της-ανάμεσα τους και ο Gardner- έμειναν χωρίς δουλειά. Μετά από ενα χρόνικό διάστημα ο Gardner σχεδίασε την κεντρική του ιδέα σε ένα Power Point και άρχισε να επικοινωνεί και να μαζεύει κόσμο απο την παλιά του ομάδα αλλά και άλλους καταξιωμένους στο χώρο δημιουργώντας έτσι την “The Deep End Games” εταιρία η οποία θα αναλάμβανε την υλοποίηση της ιδέας του. Οι συνεργάτες που είχε βρεί ήταν λίγοι σε αριθμό ωστόσο με μεγάλη εμπειρία στο χώρο.

“When I was hit with this concept-the seed of Perception-I wasn’t planning on starting something up. But as soon the idea came,

I was like- oh man, oh man, oh man. I need to find a way to make this happen.”

 

Storyline:

Η Cassie μια τυφλή και συνάμα θαρραλέα γυναίκα από την Αριζόνα, που ασχολείται με τη γλυπτική, ταλαιπωρείται από όνειρα που της δείχνουν ένα απομωνομένο σπίτι στην εγκαταλελειμένη περιοχή του Echo Bluff. Εκεί όμως πέρα απο το σπίτι την περιμένει και μυστηριώδη παρουσία με όνομα “The Presence“. Εδώ θα μου πείτε και θα έχετε και δίκιο, σιγά την πρωτοτυπία και το σενάριο. Η αλήθεια είναι πως το σενάριο λίγο πολύ το έχουμε ξαναδεί, αυτό όμως που δεν έχουμε ξαναδεί και στο οποίο επικεντρώνεται το Perception είναι ο τρόπος με τον οποίο θα βιώσουμε το σενάριο αυτό. Η Cassie όπως είπαμε είναι τυφλή και ο μόνος τρόπος να περιηγηθεί μέσα στο σκοτεινό Echo Bluff είναι οηχοεντοπισμός(Echolocation). Που σημαίνει ότι ο μόνος τρόπος για να “δούμε” είναι δημιουργώντας ήχους οι οποίοι μας δίνουν μια εικόνα. Περισσότερα μπορείτε να δείτε και να καταλάβετε και μόνοι σας τη μαγική ιδιοτροπία αυτού του παιχνιδιού στο παρακάτω trailer.

 

 

“Perception’s twist lies not in what you can see on screen, but what you can’t.”

 

 

Το Perception, κακά τα ψέματα, δείχνει εντυπωσιακό και πλέον διαθέτει και τους πόρους ώστε να μας δώσει ένα διαμάντι να κοσμήσουμε τη gaming βιβλιοθήκη μας. Αυτο που απομένει είναι να δούμε το τελικό αποτέλεσμα αυτής της ιδέας και να ευχηθούμε στην ομάδα της “The Deep End Games” να ολοκληρώσει όσο πιο γρήγορα αυτό της το εγχείρημα και αν φυσικά πάει καλά να μας προσφέρει στο μέλλον ακόμα καλύτερα games στο είδος αυτό. Περισσότερα για το παιχνίδι αυτό μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα http://www.thedeependgames.com/ . Αναμένεται ανακοίνωση για την ημερομηνία κυκλοφορίας του τίτλου.