Log In

Περισσότερα νέα για το Project Scorpio και ESRAM

settlerteo's picture

   Όσο περνάει ο καιρός, τόσα περισσότερα μαθαίνουμε για την πολυαναμενόμενη κονσόλα της Microsoft. Το σίγουρο είναι οτι έχουμε να κάνουμε με ένα μηχάνημα δυνατότερο απο κάθε προηγούμενο ως προς την υπολογιστική δύναμη, ικανό να μας δώσει native 4K σε ορισμένους τίτλους. Αυτό που μάθαμε τώρα είναι οτι η νέα κονσόλα της Microsoft δε θα διαθέτει ESRAM κάτι που διέθεταν Xbox One και One S, και που αναγκάζει τους developers να αξιοποιούν στην κατασκευή ενός τίτλου μιας και είναι απαραίτητο για τη μεγιστοποίηση του performance σε one και one s. 

   Εδώ θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση και να εξηγήσω όσο πιο απλά και σύντομα τι ακριβώς έιναι η ESRAM. Η μνήμη αυτή, όπου το πλήρες όνομα της είναι Embedded Static RAM δουλεύει ως εξής: Είναι στατική και όχι δυναμική όπως η DRAM που σημαίνει οτι είναι ικανή να κρατήσει την πληροφορία για περισσότερο χρονικό διάστημα απο την αντίστοιχη DRAM χρησιμοποιώντας και λιγότερη ενέργεια. Ακόμα ξεχωρίζει γιατί είναι ενσωματωμένη στο Chip κάτι που σημαίνει ταχύτερη επικοινωνία με τη CPU.

  Ωστόσο αυτό που έγινε γνωστό για το project scorpio όπως έγραψα και πιο πάνω είναι οτι θα ακολουθήσει την τακτική των pc και δε θα διαθέτει ESRAM. Απο εκεί και πέρα μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε για το τι τελικά θα δούμε στη νέα κονσόλα. Αυτό που έγινε επίσης γνωστό είναι οτι θα υποστηρίζεται delta color compression, μια διαδικασία που μειώνει την κατανάλωση υπολογιστικής δύναμης της GPU για την επεξεργασία χρωματικών pixels.

Τί ξέρουμε μέχρι στιγμής; 8 CPU Cores, 329 GB/s memory Bandwidth και 6 Teraflops για την απόδοση των γραφικών.