Log In

Η1Ζ1 : Απόψεις για τα νέα Updates

HoLeeChit's picture

Καιρό τώρα ακούγαμε για τα updates τα οποία θα γίνονταν στο H1Z1 , χωρίς όμως η Daybreak να έχει ορίσει κάποια επίσημη ημερομηνία για αυτά ! Με το μεγάλο update που έγινε στις 10 Μαρτίου αφιέρωσα αρκετό χρόνο για να δοκιμάσω όσα υποσχόταν το patch ! Το πρώτο που έγινε ήταν ο διαχωρισμός του Survival Mode και του Battle Royal ( το οποίο είναι πλέον γνωστό ως King of the kill) σε δυο ξεχωριστά παιχνίδια , αλλάζοντας και τις τιμές τους πλέον στην αγορά ! Η τιμή έχει διαμορφωθεί πλέον στα 20$ για το καθένα ξεχωριστά !

Ας αρχίσουμε από το Survival Mode ! Έχουμε αρχικά την αλλαγή κάποιων in game servers σε restricted build area at POI's , κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χτίσετε την βάση σας γύρω από πόλεις και κέντρα που μαζεύονται αρκετοί παίχτες παραμόνο στα δάση! Πριν ακόμα το update ήταν εμφανές ότι το Survival Mode είχε αρκετά υψηλό δείκτη δυσκολίας ! Αποφάσισαν λοιπόν να το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο με τους εξής τρόπους ! Αρχικά έχουμε την εμφάνιση νέων Zombie με νέα χαρακτηριστικά ! Ξεχωρίζουν από την εμφάνιση τους τον τροπο που περπατάνε αλλά και το loot που προσφέρουν ! Εκτός από το υψηλό damage που προκαλούν άμα σε χτυπήσουν , κάποια από αυτά έχουν την ικανότητα να τρέξουν πιο γρήγορα από εσένα ώστε να σε φτάσουν ! Όποτε θέλει αρκετά μεγαλύτερη δεξιοτεχνία και εξάσκηση ο τρόπος αποφυγής !

Από items έχουμε ένα νέο τύπο χειροβομβίδας , κάτι που έχουμε συναντήσει και στα Left 4 Dead ! Πρόκειται για μια χειροβομβίδα την οποία μπορείς να κανείς craft μόνος σου και έχει την ικανότητα να προσελκύει τα Zombie σκοτώνοντας όσα είναι κοντά κατα την έκρηξη της !

Αλλαγές δέχθηκε και το shotgun , και αυτό αφορά και τα δυο game modes ! Διαμορφώθηκε το spray του όπλου καθιστώντας το πλέον το ultimate short range weapon στο game ! Και όταν εννοούμε short range , εννοούμε αποστάσεις μέχρι 5 μέτρα όπου ο αντίπαλος είναι Insta-kill! Αυτό δε σημαίνει ότι σε μεγαλύτερες αποστάσεις (10-15 μέτρα ) το shotgun είναι άχρηστο , αλλά έχει περιορισμένο lethality και θα χρειαστούν περισσότεροι κάλυκες για να πεθάνει ο αντίπαλος ! Σε αποστάσεις τώρα μεγαλύτερες των 20 μέτρων είναι σχεδόν απίθανο να πετύχετε οποιοδήποτε στόχο , χωρίς όμως την απόκλιση κάποιον random hits με μικρό damage !

Επίσης η Daybreak αποφάσισε να μην μας μπερδεύει στις επιλογές μας για το κράνος ! Πλέον τα κράνη έχουν το ίδιο durability στα 20.000 και την ίδια συμπεριφορά καθιστώντας το θέμα επιλογής κράνους , καθαρά θέμα γούστου ! Όλα τα κράνη προστατεύουν από ένα headshot και σπάνε μετά από αυτό , με εξαίρεση στον κανόνα να αποτελεί το Hunting Rifle aka Sniper που τα head shots ακόμα και με κράνος είναι Insta-kill !

Επιπλέον τοποθετήθηκε ένα tweak στο reticle το οποίο ενεργοποιείται όταν μια βολή έχει πετύχει το στόχο της και ανάλογα με το σημείο που πέτυχε ( body shot , helmet shot , headshot , kill) ενεργοποιείται και το ανάλογο ηχητικό εφέ !

Updates δέχθηκαν και τα μέσα μεταφοράς ! Στο Visual κομμάτι έχουμε ως εξής :

* 100-75% Καμία σήμανση

* 75-50% Ελαφρύ καπνό

* 20-50% Βαρύ καπνό

* 10-20% Βαρύ καπνό και φλόγες που κάνουν μικρή ζημιά με το χρόνο

* 0-10% Βαρύ καπνό έντονες φλόγες σπινθήρες μεγαλύτερη ζημιά με το χρόνο και ελάττωση της ταχύτητας κατα 80% .

Ένα tip που μπορώ να σας δώσω είναι ότι από την ώρα που το όχημα σας φτάσει στο 20% θα αντέξει για περίπου ένα λεπτό ακόμα ! Επίσης αντικείμενα όπως φράχτες πινακίδες κουτιά είναι πιο εύκολο να τα καταστρέψεις όταν είσαι σε ένα όχημα!

Το μεγαλύτερο παράπονο όλων ήταν ο τρόπος με τον οποίο σημαδεύεις προς τα κάτω , καθώς το κεφάλι του παίχτη σου σε 3rd person view , σε δυσκόλευε αρκετά ! Αυτό ρυθμίστηκε δίνοντας μια άλλη κλήση στο κεφάλι όταν σημαδεύεις σε 3rd person view χωρίς να εμποδίζει πλέον !

Αντικείμενα όπως backpacks , boots και explosive arrows πλέον είναι ευδιάκριτα ώστε να μην περιμένεις το annotation για να τα σηκώσεις !

Τέλος σας κάνουμε γνωστό ότι ακόμα και τα κατεστραμμένα αυτοκίνητα που συναντάτε αποτελούν death trap καθώς είναι πολυ εύκολο να εκραγούν με τη σύγκρουση ή αν δεχτούν damage από σφαίρες και frag grenades !